Stjärnjakt i Gyllenåsdalen

 
Så jag och Sandra loggade in för att göra GÅD championatet och efter det hade vi lite tråkigt så Sandra föreslog att vi skulle på stjärnjakt igen. Det var ju ett tag sen och vi hade ju aldrig gjort det i GÅD så iväg red vi. Jag kan med glädje berätta att vi hitta alla (med hjälp av karta så klart) och att jag behövde bara ringa hem en gång för att jag fastnade. Sandra däremot fick ringa typ två gånger.
 
Annars så har jag inte så mycket nyheter som vanligt. Obsidianking är nu level 15 så YEY! Så stolt över min älskling och han lär får hänga med en hel del på championat. Nu är det Hawkeye som är på tur och han är på level 13. Lär nog ta ut de andra lite då och då också för att få upp dom lite långsamt också. 
 
Men vi vill önska er alla Gott nytt år och god fortsättning!
 

Kommentera här: