Santa has arrived!

Fanphoto med jultomten in Jarlaheim

Julkänslor är nästan över allt. Det blir så när alla vill ha de nya julkläderna och utrustningen på sig redan nu. Jag har köpt och fått lite men jag lär nog spara med de tills det antingen kommer snö eller när det är lucia. Kanske på lördag när det är första advent. Men annars så är det fortfarande november så det får vänta. King är tillräckligt julig med lite rött på sig. Och jag har i alla fall en mössa och en tjock jacka. 
 
Julgranuppdraget. 
 
Så man har fått börja med lite uppdrag och få möjlighet att förstå hur man kan få julprylar genom julönskningar. Att få upp granarna i Jarlaheim och Silvergladesbyn var roligt och den i Jarlaheim är väldigt fint pyntat. Kan knappt vänta tills imorgon då man får fortsätta. Sandra hade ju något mer tur när det kom med att få julklappar. Hon fick två mössor på en gång och jag fick grejer som jag inte var så jätte förtjust i. Men men, de lär väl komma i framtiden. 
 
Hämta julgranen
 
Sånna här uppdrag då man har något på hästryggen tycker jag är kul fast den här var ju bra komisk. Man såg ju nästan inte vart man red. Och här ser ni också de fina benlindorna jag skaffade till King. 
 
Mer julkulor på kvarnen. 
 
Apropå King så står det just nu 2-1 till honom och jag slår vad om att det kommer stå 2-2 till Hunter imorgon. Jag har så svårt att välja mellan dom. Men jag hoppas jag har valt till slutet av veckan i alla fall. 
 
Här glider Kingen in

Toodles!

Kommentera här: