Inte glömma de andra

Ghost och jag gör Steves lopp

Bara för att Snowy har kommit hem till oss så får jag inte glömma mina två araber som inte är klara än. Så när Snowy blev level 6 så hämtade jag Ghost för att levla honom. Imorgon så blir de Ravens tur och hon lär bli level 13 rätt så snabbt. 
 
Men åter till själva spelet. Jag är klar med sprickorna och nu har jag inget kvar. Jag kan bara levla häst och göra vanliga blåa som inte leder någonstans precis. Jag var så glad att slippa sprickorna men meddelandet att man måste vänta på någon onsdagsuppdatering som kan vara nu på onsdag eller om en månad för att få en fortsättning. Jag förstår de som köper star rider månadsvis inte fortsätter när de kommit hit. De är ju bara pengar som man slänger bort på ingenting. Jag har ju köpt lifetime så jag behöver ju inte upphäva min prenumenation men lär väl bli att man skippar någon dag att logga in. Man kan ju hoppas att de faktiskt kommer med någon fortsättning i historien och inte kommer med nya funktioner eller hästar. De är jättekul med sånt men i längden så blir de tråkigt att de är kul en dag och sedan får man vänta en vecka till nästa och hoppas igen att de kommer något roligt. I de här läget så skulle jag tycka de var kul med en ny bana till och med. 
 
Vi håller tummarna att de kommer något riktigt bra på onsdag. 
TOodles!

Kommentera här: