Solnedgång i GÅD

 
Ja, idag har ju inte varit en toppendag precis. All hoppning med Raven som jag levlade idag gick inte så jättebra och så körde jag VD och Jorvik champ med Silver som inte heller gick så bra, samt FP champ med King som inte var något att hurra för. Körde en del flipperspel mellan träd, höbalar och stenar. 
Men efter Fp champet tog jag ut Master för att rida runt och göra blåa som man egentligen inte behöver göra längre för är redan beundrad av dom. Men jag samlar in för de bästa hästskorna som jag ska ha till Queen. Så jag drog iväg till GÅD för att fiska för där får man bäst betalning för den. Det var torsk som gällde och jag såg fel på kartan jag använde och red till fel plats. Tydligen kunde jag inte se skillnad på lila och rosa idag. Det är verkligen inte min dag idag. Så kom jag fram till fiskeplatsen som var vid stallet och då såg jag en väldigt fin solnedgång som jag var tvungen att njuta av med Master. Det gjorde min kväll lite bättre i alla fall. 
 
 
 
Sedan drog jag iväg till Jarlaheim för att fiska och såklart ska man ju till Gamla Hedarna. På min väg tillbaks så passerar man ju den övergina gården där och det är inte förrän nu som jag märker detta.
 
Varför har de höns inlåsta på en gård som är övergiven? Vid Sjöhästklippan så är ju alla lösa efter att den såldes till GED men dessa är kvar i sin inhängnad. Inte okej även om det är ett spel. 
 
Jaja, nu ska jag se på TV och försöka bli gladare. 
Toodles!

Kommentarer:

1 Emma:

Eyyy!! Det är mina hönor!! Och min häst lovie bor där har du inte sett den?

Kommentera här: