Dag 1. Om mig

 
Ja, vem är jag? Jag är en 21 årig stockholms tjej. Har i princip alltid bott i Stockhom förutom de året då jag var typ 4 år som jag bodde i Bryssel. Har alltid älskat djur och började rida på ridskola när jag var typ 7 år eller liknande. Då började jag rida på Islandshästar på Fors gård. Har sedan ridit upp tills jag var 15-16 år då jag slutade på Ågesta där jag ridit på vanliga stora hästar i typ två år. Tog en paus i typ tre år sedan började med en termin på Fors gård igen men jag vet inte riktigt vad som hände. Pengar antar jag men jag slutade i alla fall. Nu förtiden är de uteritter på sommrarna med pappa bara. 
Jag gick på Djurgymnasiet i Stockholm och gick ut 2012. Efter några månader så jobbade jag på ett företag men slutade då jag inte trivdes helt och hållet. Året därpå så pluggade jag en termin på universitet i Teatervetenskap 1. När den tog slut så har jag varit arbetslös. Har pluggat på distans i Handel och Service grund men fortsatte inte med avancerad för är så trött på att sitta hemma nu. 
Bor hemma med min mamma och bror, samt min hund som är en Yorkshireterrier som heter Rambo. I Augusti kommer även min brors bästa vän från Cypern hit och bor hos oss. 
Jag hittade SSO på Facebook, någon reklam, mitt i natten i oktober förra året och bestämde mig för att prova. Var rätt så fast efter de. Älskade uppdragen och hästarna, tävlingarna och kläderna. Allt helt enkelt. 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer här som ni kan tycka är intressant. Undrar ni något så fråga bara.

Kommentera här: