Kallterna

Så idag är de uppdatering och eftersom de bara är uppdrag som är uppdateringen så kommer jag inte berätta så mycket om de eftersom jag inte är mycket för sånna spoilers. Men jag ska visa er vad jag möttes av när jag skulle möta Kallterna för första gången. Sen så vet jag inte om de räknas som spoilers men jag lägger upp varningsskylten ändå för säkerhets skull. 
Sen så sa SSO att Hästmarknaden öppnar idag.... Har inte den redan varit öppen i en vecka?
De här skulle vara magiskt och spännande.... Men jag ser inte ett piss. För mig var de som att dom menade alla spelare. De här är något som har stört mig så mycket på senaste tiden. De förstör hela upplevelse. Jag önskar att SSO gör så att när man accepterar ett historie uppdrag så ska alla andra spelare försvinna.Precis som när man kom in i Dinodalen för första gången. 
Fler som stör sig på detta?
 
Tror ni inte SSO är något utav retstickor för vet ni vad som stod bredvid Kallterna? Jo, Fjordingar!
Dom ser ju helt perfekta ut! Så fina och välgjorda. Hade hoppats på att få se den rödbruna som jag hoppas kommer den 10 dec, men de vore lite ologiskt att de har med en häst för mycket när de är bara två. Visserligem hade dom en massa packning men ändå. När man ser på dom såhär så vill man ju köpa båda. Hoppas verkligen att dom har snygga gångarter bara för de kan verkligen förstöra allt för mig annars. 
 
 

Kommentera här: