Halloween is back

Så de var ju ingen överraskning att de skulle vara halloween vecka nu. Men jag trodde i alla fall att de skulle vara lite mer nytänkande. Men nej, de är exakt samma som förra året. Nya presenter dock, men annars exakt samma. 
En pump invasion har kommit till Jorvik
 Spökjakten är tillbaka och de tycker jag ändå är roligt för jag absolut älskar att leta efter saker. Nästan som en hund antar jag. Var lite konstigt däremot att man såg alla spöken men kunde inte klicka på dom förrän man pratat med Hollsworth i Moorland. Men av första spöket fick jag denna hatt som jag absolut älskar. 
 
Jag är inte glad att de här är tillbaks. Förstår om andra tycker de är kul men jag blir personligen bara stressad och irriterad. Så gjorde detta idag och lär inte göra om de. 
 
De här borde alltid finnas någonstans. Gratis mat till hästen. Jag vet inte hur mycket JS jag måste spendera om dagen för att köpa mat till hästen. Speciellt om jag är inne länge och levlar och måste köpa mat till hästen emellan åt.
Hittade denna inne i Jarlaheim. Satan var den är creepy. Men dom har faktiskt varit lite sneaky och gömt en affär där inne.
 
De var inte ens något nytt i butikerna. Maskerna kanske är nya men annars är de exakt samma spindelutrustning till hästarna. 
I'm batmannnn

Köpte denna ändå för den är billiga och rätt så snygg. Vad tycker ni om uppdateringen då? Besvikna eller helt okej?

Kommentera här: