Vill inte ge bort min babby

Nej, babby är inte felstavat för jag kallar honom för det. Utala det på svenska så kanske ni förstår...
Har försökt i flera veckor nu att få ett nytt jobb då jag inte trivs med det jag har. Det jobbiga är att jag inte har fått något och jag börjar jobba med det jag har imorgon. På det så ska min pappa hämta min hund för att ha honom i två nätter medans jag jobbar. Något som jag inte ser fram emot heller då jag inte har varit ifrån honom (förutom när han var inlagd på sjukhuset) sen juni. Måste skriva en lapp på vad de måste tänka på och hur hans nya mat funkar innan dom hämtar honom också. Ja, jag är en riktigt hönsmamma, speciellt nu när han är sjuk. 
Men som tur är så ska jag delta på event ikväll som kommer få mig att glömma verkligheten en stund. Ser verkligen fram emot det. Och så ska jag göra LCHF pannkakor till lunch idag. Mums!

Kommentera här: