Nummer 1!

På min första plats är….. Islandshästar! Åh, det var som en dröm som blev sann. Vi har önskat och önskat, och fått som svar att det går inte för det är för svårt med alla deras gångarter. Men så pang! Quartern kom, Morganen, Shire hästen och så får vi sneak peek om Islandshästarna. Först trodde jag det var ett skämt, men det slog mig att SSO aldrig skulle våga skämta om något sådant.

Många var väldigt nervösa över att vi skulle få Islandshästar utan de speciella gångarterna, men så fick man se i trailern att de töltade! Det var några som var besvikna över att det inte gör pass, men som jag har skrivit i ett tidigare inlägg så finns det faktiskt en bra anledning till att vi inte har den.  

Och så kom dagen då man fick rida till New Hillcrest och där stod tre Islandshästar. Idag äger jag alla tre och jag vill ha fler; fler än bara 6 stycken! Det här är helt klart min favorit ras, men den är på nummer 1 för att här har SSO gjort allt för att ge oss vad vi önskar och de ska ha så mycket respekt för det. Love you SSO teamet!


Med detta inlägg så lägger jag även in sneak peeken som spridits. En bild på de nya färgerna som ska komma i nästa uppdatering nästa år. Jag vet redan vad två av dom ska heta och de kommer få flytta hem till mig på en gång. Får se hur mycket SC jag har kvar efter det. 
Jag måste säga att den tredje färgen längst bort kan jag inte riktigt avgöra vad det är. Samtidigt är jag nu lite orolig att det här är de sista islandshästarna som kommer att läggas till i spelet. Jag hade hoppats på en svart och en brunblack hade varit underbart. Men vi får se. 

Kommentarer:

1 Josefine:

Den längst bort ser ut att vara en palomino! Det blir i så fall spelets första. Jag hoppas på att det kommer en svart/svartskäck med stjärn och brun mule, brunt runt ögonen och brun mage!

Svar: Jag tror mer att det är en isabellskäck som står där borta. Har inte vi en arab som är palomino?
Rose Shadowlee

Kommentera här: