Ice Cream Dream

Ett hus som tog mig två dagar att bygga. Mest för att jag tappade lusten, sparade och fortsatte typ två dagar senare och kom på att det var färgen på huset som fick mig att inte gilla det. Det var lite för tråkigt, så jag slängde in en stark röd i det hela. 
Huset heter samma sak som rubriken och kan hittas i galleriet. Vill ni ladda ner fler utav mina hus så kan ni söka på mitt EA konto som är Blackiebilly. 
Vill också berätta att nästa vecka så kommer det en ny patch till The Sims 4 och gissa vad den kommer innehålla..... DISKMASKIN!!!!! Helt gratis så ska vi äntligen få en diskmaskin för att den 11 augusti så släpps ett nytt stuffpack med köktema, vilket innebar nya saker att dekorera och använda, samt en ny funktion vad jag förstod. Me so happy! Jag älskar att dekorera kök. Kanske ska ta och göra ett rum bara och dela på galleriet.... hmmmmm

Kommentarer:

1 Vendela:

Åh, vad roooooligt! :D Tack för att du berättade det här!
Och fint hus också.

Svar: Tackar ^^
Rose Shadowlee

Kommentera här: