En rolig historia

Så det här är en rolig historia som antagligen ni inte kommer förstå, men jag ska försöka förklara ändå.
Jag och Sandra var ute och leta ben för typ en månad sen. Jag var som vanligt guiden och jag stannade när Sandra sa "Här glittrar det!". Men vi var som vanligt lite för övertrötta och flummade runt samtidigt. Så medans vi skrattade om något jag inte minns nu så fick Sandra syn på en glittrande sten, men istället för att säga det hon brukar säga så ropar hon "Det kittlas!!!". Jag blev lite förvånad och sa. "Ska jag stanna eller?" och då började Sandra skratta ännu mer när hon kom på vad det var hon sa. 
Sen dess så har hon fortsatt säga detta fast på engelska istället eftersom det är roligare av någon anledning. Hoppas ni förstod och kunde se något roligt i detta i alla fall. 

Kommentera här: