Luna i topp tre

Luna har nu deltagit i sitt första championat efter att ha avslutat hennes träning och stått på vila ett tag i stallet, och vi kämpade om en topp tre plats genom hela loppet. I slutet så kom vi 3:a efter att jag gjorde en miss som hade kunnat gjort oss till 1:a men jag bedömde avståndet så vi red in i ett träd. Rätt så otroligt att vi kom 3:a efter det. Men är väldigt stolt över henne så hon kommer nog få bli min tävlingshäst i championaten. Har nog aldrig haft ett sto som tävlingshäst. 
Om det blir tävling i klubben där quarter och fjordhästar är tillåtna så lär hon få delta också då Armani fortfarande under träning. Sen så stör det mig fortfarande att de inte fixat hovarna på på den vita quarterhästen. 
Kan någon berätta för mig vad det här är? 
Har sett det nu i några dagar och kan inte förstå hur dom gör den. Det finns ingen ny emote vad jag har sett så jag undrar om det är en bugg. Vet ni? 
Blev inget tantdisco för mig igår. Hade ingen direkt lust, utan jag satt och såg på filmer istället och bara tog det lugnt. Och idag är det morsdag så jag ska spendera tid med min mamma. 

Kommentarer:

1 Alanis Moonstorm:

Gest-emoten finns inte i listan utan man måste skriva in den. Precis som att man istället för att trycka på hej i emotelistan kan man skriva /hej i chatten och så använder man emoten. I fallet gestikulerandet så är ska man skriva /gest

Svar: Jaha, tack! :D
Rose Shadowlee

2 Matilda Southtree :

Fjordingar och Quarterhästar ska tydligen vara lika snabba nu O.o

Svar: Jag vet inte vad som är snabbast just nu. Jag har varit med i klubbtävlingar där quarter och fjording har varit tillåtna men så har jag, som hade en Holländskt halvblod och en annan med en Andalusier i finalen. Kan ju vara så att alla säger att dom är snabbast för att alla rider dom och det är ingen jämn blandning av raser när det är championat.
Rose Shadowlee

Kommentera här: