Zorro

Namn: Braverunner
Tilltalsnamn: Zorro
Kön: Hingst
Född: 2004
Ras: Morgan
Lynne: Zorro vet att han är störst bäst och vackrast i världen. Så ibland får man ta ner honom på jorden ibland. 
 
Jag har länge tittat på Zorro och tittat på honom. Men det har varit svårt att bestämma mig för om jag ska ta honom eller inte för att hans hingst-beteende kändes lite för mycket för mig. Men efter att ha träffat honom några gånger så kände jag att det här kan gå ändå. Enligt Zorros förra ägare så har han redan fått flyttat runt lite för att det har varit för många nybörjare som trott att de kan hantera en hingst och sedan kommit på att det var svårare än man trodde. Så jag visste att köper jag honom så stannar Zorro hos mig. Han ska inte behöva flytta mer. 

Kommentarer:

1 Alanis Moonstorm:

Du kan vilja ta en extra till på texten, under Lynne har du kvar det gamla smeknamnet. ♥

Svar: Tack! <3
Rose Shadowlee

Kommentera här: