So spooky!

Jag absolut älskade de nya uppdragen som vi fick igår på uppdateringen! Det var nytt och roligt. Det var inte så läskigt, men jag älskar skräck och måste säga att dom gjorde ett bra jobb. Det var fint att dom varna men det var tydligt att dom tänkt på att de har många yngre spelare och försökte inte göra det för läskigt. Men ja, skulle nog inte sätta 15 års gräns på det. 
Det hela började väldigt mjukt också med vanliga uppdrag där man ska hämta, lämna och hitta. Mysteriet tar en liten stund innan det sätter igång. Men det var bra för de första uppdragen gav mig några minuter att bekanta mig med Rob och Bob igen. 
Men sen började läskigheterna och ja, denna lilla flicka var lite creepy. Men flickor i skräckisar, barn överlag egentligen, är nog det värsta jag vet. Det enda läskiga med henne är hennes gångstil, för det förknippas lite med skräckis. Men... Samtidigt så kände jag att någon som har någon sjukdom kan gå såhär också och det fick mig att tänka att det här kanske inte var så smart ändå. Vad kände ni? 
När denna snubbe dök upp så var det inte så läskigt längre. Ärligt så är den söt till och med. Man fick två banor som har lite ragequit varning. Men dom är inte så svåra ändå och de är inte långa. Gör man äppeltävlingen med häxorna dagligen så är det lätt som en plätt till och med. 
Over all, så är jag jäkligt nöjd. Det gjorde inget att det bara var för en dag, för vi kan roa oss med spökjakt och annat under veckan. Den var rätt så lång också, vilket är ett plus. Lite tråkigt som vanligt att man inte kan ta bort andra spelare för känslan av uppdragen försvinner när man måste svära för alla spelare som är ivägen. 
Men jag är super glad över detta ändå!

Kommentera här: