Betala för att få hästen uppgraderad?

Jag har tänkt länge på att det finns hästar jag har som har färger jag skulle vilja ha på de nyare modellerna. Så som Rocketts fina tigererade färg på den nya modellen som finns idag. Hur söt skulle inte den vara?! Eller, de gamla paintens färger på den nya modellen också? Eller de gamla färgerna på morganerna på de nya morganerna? De finns så många fina färger som inte kommer användas mer för man vill ha den nya modellen att rida runt på. 
Och så finns den där debatten om SSO ska bara ta och uppdatera de gamla modellerna till de nya eller om man ska låta det vara. Tänk om man kunde välja? Om man redan äger den gamla modellen, så som jag äger Rockett och skulle vilja ha hans färg på en ny modell, behöver jag bara gå någonstans och "uppgradera" honom för en lite mindre summa SC. Kanske 200-300 SC. Och så har jag honom i den nya modellen i den färgen han hade innan. 
Jag vet inte om detta är möjligt eftersom jag inte kan programera, men det är viktigt att rasen redan finns i en ny modell och det enda SSO behöver göra är att ta de gamla färgerna och sätta på de nya modellerna. Anpassa de också såklart! På det här sättet får man alltså själv välja om man vill uppgradera sina hästar eller ha kvar de som de är. 
Vad tror ni? 

Kommentarer:

1 Alanis Moonstorm:

Jag skulle älska det, honestly. Jag älskar vissa av de äldre hästfärgerna, men är lite allergisk mot hur stelopererade de är. Sedan är de äldre hästarnas texturer väldigt lågupplösta så de skulle behöva uppdateras innan de sätts på en ny häst. Tyvärr finns det då 34 texturer som måste uppdateras och då är inte starthästarnas olika färger inkluderade i den siffran.

Svar: Jag förstod att det är mycket jobb. Men det skulle vara så roligt om vi kunde för känns så surt att sälja hästar bara för att man aldrig kommer att rida dem igen :(
Rose Shadowlee

2 Dakota Hawkdawn:

Det är en riktigt bra ide<3 Veta jag skulle ta;)

Kommentera här: