En fortsättning!

Idag fick vi äntligen fortsätta mysteriet på Sydhoven med Madison. Eller ja, vi fick börja med det idag i alla fall. Lite skönt ändå då jag har haft en väldigt fullsmäckad dag så jag har inte ens hunnit tänka på vad som hände i spelet. Men det är som sagt inte klart än och jag ska fortsätta imorgon med fullt fokus. Ska bli så spännande! 
Annars kom det väl rätt intressant saker till Gallerian idag. Fortfarande inget jag hurrar över, men snart är det verkligen höst och då kommer det höstkläder till spelet. Yey!
Jag kommer att skriva mer specifikt om uppdragsserien när den är färdig, så ni får vänta till imorgon. Såg ni förresten på Instagram att Matilda är tillbaka på kontoret? Säsong 3 av Star Stable Show börjar alltså snart och det betyder nog också att de STORA uppdateringarna kommer med det. Hype!  

Kommentera här: