Welcome Home

Denna Let's build är något annorlunda än mina andra videos. När jag spelade in hade jag lyckats kryssa i en ruta som gjorde att så fort videon blev större än 4 GB delades de upp i en ny film. Slutresultat, 26 filmklipp på ett och samma bygge, och då var det bara bygget utav huset. 
Jag bestämde då att jag skulle göra det på ett annorlunda sätt. Detta kanske är något för de som dessutom tycker att fulla Let's builds är för mycket. Det är lite mer utav en time lap. Jag hoppar rätt så mycket i byggandet; en minuten så jobbar jag med en grej till att plötsligt göra något annat och man ser att saker har hänt på huset som man inte har fått se. På det så har jag inte spelat in när jag dekorerar, detta är för att det tar så lång tid för mig att göra det och jag vet inte om det är så roligt för er att titta på det. Därför testar jag med att bara ta bilder på varje rum uppifrån. Detta kanske jag gör på ett annat sätt nästa gång. 
Lämna gärna någon kommentar om ni tyckte denna video var bättre eller om ni gillade mina andra bättre. 

Kommentarer:

1 Alanis Moonstorm:

Blir så himla inspirerad varje gång jag tittar på dina Let's Builds. varför bygger du sås nygga hus för? Blir ju avis. Och inte kan jag tanka hem dem heller för du har fler packs än vad jag har :c #ilandsproblem

Svar: Åh vad glad jag blir av att höra det. :'D Det har krävts mycket träning och tittande på andra som bygger. :3
Jag har alltid funderat på att göra ett hus som bara har ett eller två paket, men det är så svårt när basspelet inte har så mycket content :/
Rose Shadowlee

Kommentera här: