Tim är tillbaks!

Tim är tillbaka på Fort Pinta stranden och vi fick göra samma uppdrag som förra året. Men denna gång spelade jag in allt! Det var riktigt roligt att göra Tims röst. Videon kommer vara uppe på fredag och dagen efter det så kommer jag ha en video om de två första dagarna man gör Felix skattjakt. 
Annars så kom det ett väldigt blått utrustnings sett till hästen i Gallerian. Inte för mig som vanligt. Annars har jag inte mycket att säga. Jag hoppas faktiskt på nya hästar och det börjar nog bli dags för det, om de följer sina rutiner. Vad hoppas ni på kommer då? En uppdaterad ras som redan finns i spelet, eller en helt ny? 
För er som inte gjort midsommaruppdragen än så har ni till den 20 Juli på er. Rätt länge om ni frågar mig. Oh well. See ya, dude!

Kommentarer:

1 Cecilia Gladefield:

Önskar mig uppdaterad version på akhal teke,arab, fjording, tinker och nordsvensk. Nya raser jag önskar mig är ardenner, percheron, clydesdale, svenskt halvblod, gotlandsruss och new forestponny ;D

Svar: Oooh, låter mycket trevligt om något av dessa händer :D
Rose Shadowlee

Kommentera här: