Vad hände förra sommaren?

Bilden tog jag när vi fick en ny uppdragsserie i Juli 2015...
Jag sitter här och försöker intala mig själv om att sommaren inte kommer vara så spännande för SSO. De på kontoret tar semester och jobbet på uppdateringarna dalar lite. Men så undrade jag vad vi fick förra sommaren. Jag gillare inte att tänka tillbaks till den tiden då jag hade det väldigt tufft med hunden och min egna mentala hälsa, men jag gick in i arkivet och kollade vad vi fick i juli 2015. 
Fort Pintas strandparty var ny då och en rätt stor grej. I år, inte så stor, men men. Vi fick den uppdaterade Morganen, så vi lär få en häst rätt snart också. Mycket spännande. Sen så fick vi uppdragsserien med Marley, någon utav mina favoriter faktiskt och eftersom det hände en del saker i Epona för några veckor sen, kan man anta att vi kommer få en uppdragsserie även denna sommar. 
Minns ni denna bugg som hände i augusti? Själv hade jag glömt bort den. Haha!
I augusti förra året kom isberget till Jorvik för första gången. Kan den dyka upp igen även denna sommar? Något annat som lär komma tillbaka är Jorviksstallets öppna hus. Ser fram emot den faktiskt. Det var roligt!
Så vi har nog lite att se fram emot denna sommar. Men en del kommer väl vara återkommande från förra året.
Vad hoppas ni händer denna sommar?  

Kommentarer:

1 Cecilia Gladefield:

Öppet hus var riktigt mysigt :3 Hoppas på det i år igen. Skulle vara kul med öppet hus på andra ställen oxå. Hoppas att de uppgraderar Firgrove och sedan har öppet hus där- den byn behöver verkligen uppmärksamhet och kärlek xD

Svar: Jo, Frigrove behöver ju det XD
Rose Shadowlee

Kommentera här: