Är så glad

Hej Rose!
 
Vi har följt din fina blogg ett tag och är väldigt glada över ditt engagemang i spelet - både via text och video! Som ett litet tecken på vår uppskattning vill vi ge dig en ikon som du får använda hur du vill. Vi såg också att du ska komma till vårt event på Inferno Online och vi hoppas att vi ses där, och vi hoppas att du kommer fortsätta spendera mycket tid i Jorvik :)
 
Varma hälsningar
Star Stable-teamet

Detta fick jag i ett mail idag när jag var påväg till min bästis. Ni kan ju tänka er hur jag nästan ville dansa på stolen på pendeltåget. Jag vet att det är fler som fått ett liknande mail, men när jag läste deras såg jag att SSO inte bara ha klippt och klistrat. Allas mail är olika och det gör det här ändå unikt för oss alla. 
Tack så mycket, Star Stable teamet! Det här gjorde min dag och gav mig mer sug att fortsätta. 

Kommentarer:

1 Lovisa Westforest:

Åh vad roligt! Det måste verkligen boosta suget att fortsätta haha, grattis!

Svar: Tack! Det gör det verkligen :D
Rose Shadowlee

2 Cecilia Gladefield:

Fick också ett mail. Himla gulligt av dem :D <3

Svar: Visst var det :D
Rose Shadowlee

Kommentera här: