Vad händer sen?!

Satt här om dagen och försökte komma på den senaste uppdragserien och hur den sluta. Det ledde till att jag kom på en massa andra som vi fortfarande väntar på att få veta vad som händer eller hur det kommer att sluta. 
 
Den förgiftade pappan: En uppdragsserie som inte var för så längesen, men som slutade på en riktig cliffhanger! Pappan spårade ur och helt plöstligt är sonen borta. Vi måste ju stoppa honom! Ska vi få göra det om snart eller få vänta några månader?
 
Madison och pråmen: Vi såg ju en främmande pråm lämna Sydhovens strand och vildhästarna var oroliga. Det såg ut som en Dark Core pråm, men det kanske tillhörde någon annan. 
 
Chill och GED: Vi hade planer och vi hade äntligen kommit in i gänget, men så får vi veta att planen inte gått som det ska och vi får inte veta vad. 
 
Ricky och hans träning: Kommer han någonsin att tävla och kommer vi att kunna rädda Hillcrest stallet? 
 
Det här är bara några av alla historier vi fortfarande väntar på att få fortsätta med. Vilken ser ni mest fram emot att fortsätta med? Kan ni komma på någon till?

Kommentarer:

1 Cecilia Gladefield:

Jag skulle vilja ha fortsättning och mer uppdrag med kallterna i Dinodalen. Alla uppdragsserier i Dinodalen önskar jag fortsättning på tex vad hände med ishäxan och kommer vi någonsin att få träffa snömannen? xD Samt så undrar jag om fiskebyns borgmästare någonsin kommer att återförenas med sin fru, Pi. ^^

Svar: Åh, hade glömt bort dom! Vill också veta!
Rose Shadowlee

2 Alanis Moonstorm:

I rangordning baserat på vilken jag ser mest fram emot att fortsätta(av de du listat):

1. Chill & GED
2. Den förgiftade pappan
3. Madison och Pråmen
4. Ricky

:)

Svar: Tror jag skulle byta plats på ett och två på din lista :P
Rose Shadowlee

Kommentera här: