Det är en stor dag för Star Stable Online

Jag är rätt glad att jag han med detta innan servern bestämde sig för att det var för mycket och inte riktigt funkar just nu. Jag hade velat ta lite bilder också och helst spelat in vinteruppdragen, men det får väl vänta tills imorgon i alla fall. 
I varje fall, det här är otroligt! Det är så vackert och jag är så glad. Det är inget glitter överallt, det är stilrent och mysigt. Hästarna har en varsin box och det går att öppna dem. Håller fortfarande på att lära mig detta med sorteringen. Skulle ju vilja ha alla mina Islandshästar tillsammans närmligen. Men men, jag klurar nog ut det när jag har tid och lust. 
Jag uppgraderade mitt stall till max för att jag vill kunna ha så många hästar som möjligt hemma. Så man inte glömmer dem liksom. Men hagen är ju underbar! Det är så smidigt och underbart att hästens humör inte påverkas alls. 
Ljuset i stallet är också perfekt, speciellt vid garderoben, så man ser hur outfiten ser ut. Nu ska jag väl inte säga hurra innan jag sett stallet i kvällsljus. Har ju en tendens att fixa ihop outfits på kvällen/natten. 
Det är fint med de där extra rummen som finns mellan boxarna. Men jag förstår inte direkt vad de ska vara till. Är de bara där för att vara där? 
Jaja, ni får se på videon för att se hela min reaktion på när jag går in i stallet för första gången. 
Asså det är inte sant!!! Redan nästa vecka?! Det lär väl komma en trailer i veckan. Men jag får ju lite känslan av att området kanske inte är så stort som Epona är. Eller ja, man förstår det bara av att området heter Jorvik City. Liksom, Jorvik City är inte ett helt område utan ligger väl i ett område? Vi får nog svar på detta i veckan som sagt. Så hypa!

Kommentarer:

1 Brooke Highland:

Hej!
Upptäckte samma problem som dig och ett förslag är att du tömmer alla boxarna för att sedan placera ut hästarna på nytt. Blir enklare än att sitta upp på dem. Hade flera stycken som stod mitt i stallgången när jag klev in i stallet första gången. :)

Svar: Tack! Nu är min hage välorganiserat! :D
Rose Shadowlee

2 Renen Eveningknight:

Gör som Brooke säger. Alltså om du vill ha alla islänningartilsammans, töm boxarna (skicka hästarna till hagen) där du vill ha islänningarna, skicka sedan islänningarna till hagen. Sen går du till de tomma boxarna och sätter ut islänningarna där du vill ha dem! Hoppas du förstod!

Svar: Tack! ^^
Rose Shadowlee

3 Savannah Wolfborn:

Tycker också att det är sjukt irriterande att namnskyltarna byter plats när man byter häst. Det hade varit bättre om de infört att hästen man satt upp på senast inte kan skickas till hagen, oavsett i vilken box den fått tilldelad. -_-

Svar: Vänta va? Vill du inte att man ska kunna skicka hästarna till hagen? XD
Rose Shadowlee

4 Savannah Wolfborn:

JO, det var inte så jag menade. :P

Jag menade att jag vill att hästens namnskylt ska stanna på den box man satte den i när man tar hem den från hagen även om man byter häst, istället för att hästen man sitter upp på alltid tilldelas boxen till höger om ingången som det är nu, så vi slipper det här med att hästen som står i den boxen alltid får fel namnskylt. Eftersom man alltid måste ha minst 1 häst hemma, så kan SSE istället göra så att hästen man satt upp på senast, och vars namn står under ens eget namn uppe till vänster, inte kan skickas till hagen oavsett vilken box den står i.

Om man väljer en annan häst att rida på så ska man så klart få skicka iväg den förra hästen till hagen om man vill det. XD

Svar: Jaha! Ja men det vore ju trevligare :P
Rose Shadowlee

5 Cecilia Gladefield :

Jorvik City eh, Jorvik City eh!Fick Raptors låt på hjärnan nu xD haha Tänk att det släpps redan nästa vecka! Gosh vad de skämmer bort oss xD Julen har verkligen kommit tidigt :D

6 Maria Graypoulos:

Jag hänger inte med i alla uppdateringar, det är för mycket! xD Haha

Svar: Hahaa, det är bara att hänga med på berg och dalbanan XP
Rose Shadowlee

Kommentera här: