Maria håller dressyrlektion

Som ni ser så blev det en dressyrlektion för Lipizzaner. Det var inte meningen, men av någon anledning ville vi alla ha en just till denna lektion. Tyckte vi lyckades jäkligt bra med att ta en av varje färg dessutom!
I varje fall höll Maria lektion där vi gick igenom lite enkla begrepp, samt göra lite olika övningar. En övning som jag gör ofta på mina lektioner, och som jag tycker är rätt simpel, är rätt svår faktiskt. Mycket enklare i verkligheten än i spelet. Haha! 
Det var i varje fall en mysig lektion och jag ser fram emot fler från Maria. Imorgon ska Frida hålla terränglektion!
Maria gör en liten dans medan vi rider i en volt runt henne....
 

Kommentarer:

1 Maria%20Graypoulos:

Haha, jag ser ju lagom fokuserad ut... x)

Svar: Hahaha nja XD
Rose Shadowlee

Kommentera här: