Fashion Week är tillbaka

I videon pratar jag om hur mitt liv ser ut idag och på slutet tackar jag er för att jag har nått 200 subs på YT
Dagens uppdatering var inte så stor för de flesta. Fashion Week är tillbaka i Gallerian och de som redan ha fått göra uppdragen får inte göra dem igen som vanligt. Vi får helt enkelt bara kläder denna vecka; lite mer än vanligt ioförsig. Jag har faktiskt inte varit inne i lokalen där de håller modeshowen. Verkar inte vara något nytt där. 
Kläderna var riktigt snygga faktiskt. Väldigt höstinspirerat och skorna var sjukt snygga! Så glad att höstkläderna börjar komma in nu för de, tycker jag, är de snyggaste kläderna. 
Annars, som sagt, var det inte så mycket mer i uppdateringen. Jag ska spela in uppdragen på Wiselee-kontot inna Fashion Week försvinner. 
Men vi ska inte hänga läpp för det här. Nu har vi kommit in i höstmånad och det betyder att vi har många stora uppdateringar framför oss att hypa för. 
Skojigt va? 

Kommentera här: