1 år i Comet Hawks

Hehehe, eller ja... ett år och 5 dagar. Japp! Jag råkade missa min årsdag i Comet Hawks. Den 29 mars bjöd Frida in mig precis där på bilden och det har varit en underbar resa. Jag har fått så många nya vänner och upplevt alla möjliga fantastiska och roliga event. Jag kan inte beskriva hur lycklig jag är över att vara medlem i klubben och dessutom en del av klubbens crew. 
Det är lite roligt för vi red förbi Stormgården här om dagen och vi började då prata om denna dagen. Jag tänkte kolla när min årsdag egentligen var men glömde sedan bort det. Både jag och Frida har en bild från denna dag och jag minns det som igår. Klubben hade inte samma system för intag av nya medlemar som vi har idag, utan då skickade man in ansökan och gillad dem den fick man bli inbjuden som novis i en vecka. Okej, systemet är rätt likt idag förutom att idag blir man intervjuad innan man får gå med i klubben. I alla fall, jag fick ett brev under min levlingsrunda att de ville ha med mig och jag svarade direkt på den. De visade sig att vi båda var inne och vi försökte bestämma en plats där vi kunde mötas. De fick bli på Stormgården. 
Tiden har verkligen gått fort! Att jag har varit med i ett år nu känns så konstigt. Men ja, jag antar att de går så fort när man hade ett relativt kaosigt år IRL. Men dessa hökar har alltid funnits där och stöttat mig genom många tuffa beslut. Det här är verkligen den bästa klubben i spelet enligt mig!
Här nedan får ni ett litet montage av mina favoritstunder av levlingshäng, klättring och event med Comet Hawks:
                              

Kommentarer:

1 Frida Silverfield:

Ååh vilka mysiga bilder! och tack för att du valde just oss, we like you lots (like a lot) ♥♥♥

Svar: <3<3<3
Rose Shadowlee

2 Cecilia Gladefield :

Härliga bilder :D Är riktigt kul att du är en stor del av klubben, dina event är alltid intressanta och roliga att gå på <3

Kommentera här: