Firgroves make over

Då var dagen kommen. Firgrove har äntligen fått sin uppdatering och vilken uppdatering! Tidigare var den rätt trist, uttryckslös och intetsägande, men nu är byn så mycket mer inbjudande och mysig, men när man rider mot porten får man en mäktighetskänsla som heter duga. Deras idé av stil var perfekt för denna by! 
Det är lite trist att man inte kan sitta på bänkarna vid trädet, men det är en väldigt fin touch. Alla detaljer är egentligen perfekta. Jag kan tänka mig att många kommer att flytta till FG. Jag kan ju erkänna att det vore lockande eftersom jag gillar området runt omkring. Men Valedale är mitt hem så det får nog bli ett äventyr för en annan dag. Jag undrar hur det kommer se ut på vintern. Kommer det vara snö på taken kanske? 
 
Har inte så mycket mer att säga om byn faktiskt. Det är fantastiskt och jag ser fram emot fler uppdateringar av platser. Så som Silvergladesbyn, Jarlaheim och Västkobbens Fiskeby. Marleys lilla gård och Steves hoppas jag också får sina uppdateringar. 
Har ni sett att köpstallet blev större också? Nästa vecka har det gått 4 veckor sen Haflingern kom till spelet. Kan detta betyda att nästa uppdatering kommer att komma nya hästar som ska placeras här? Kanske inte en ny ras så tätt inpå Haflingern, men kanske en uppdaterad ras. Kanske också lite tight egentligen. Nya färger på gamla favoriter antagligen. Vilken ras vill ni se en ny färg på i så fall? 

Kommentarer:

1 Cecilia Gladefield :

Vitblack fjording hade suttit fint ;) <3

2 Renee E:

Jag suktar fortfarande efter Svenskt Halvblod eller fuxfärgad Morgan, typ fux Eng. Fullblodets färg, lite mörkare kanske, på en Morgan.

3 Tilde Sleepyhaven:

Hej! Bra inlägg! Inte bara jag som tycker Firgrove är mycket mysigare nu, antar jag! Man får den där vikingakänslan, i alla fall jag.

Till sak: Jag skrev en kommentar angående Sims 4 i ditt förrförra inlägg om svar från Thim på svenska, inte " English Translation". Jag skrev om att jag älskar dina hus och laddar ner varenda du bygger. Jag hade en idé´om att du skulle bygga något hästrelaterat hus, det finns ju inte mycket. Men det finns ju unicorns man kan ha på väggar? Rätta mig om jag har fel! Men kan du bara bygga ett hus xD Om du har sims , kan du inte bygga något där?

Från den tjatige Tilde (HAHAH)

Svar: Hej Tilde! :)Det är helt okej att fråga. Jag har dessvärre inte The Sims 3 installerat på min dator och jag tror inte min burk klarar av både The Sims 3 och 4 på en och samma gång tyvärr. Dessutom krävdes det en hel del teknik att bygga i The Sims 3 som jag redan glömt bort med tanke på hur enkelt/begränsat The Sims 4 är nu.
Jag ska se om jag kan göra något med unicorns men kan inte lova något ^^
Rose Shadowlee

4 Tilde S:

ONÖDIG KOMMENATR: sims 3 skulle det stå

Kommentera här: