Mina tankar i en vlog

Jag har nog egentligen skrivit tillräckligt om vad jag tycker om de senaste nya hästarna och om folk som anser att SSO är "money hungry". Men jag har aldrig pratat om det på engelska så jag blev inte så förvånad när jag fick en kommentar där någon frågade om jag kunde berätta vad jag tyckte. Så här är den! Vet inte om jag blev så super nöjd med den ändå. Det är alltid så mycket enklare att skriva om ens tankar än att prata. Men men, man kan nog förstå mina åsikter ändå hoppas jag. 
 
Jag vill VÄLDIGT gärna höra om vad ni känner över detta! 

Kommentarer:

1 Cecilia Gladefield :

Jag var ensam igår när jag åt middag och satte på din video medan jag åt för att få sällskap ;)
Tyckte du hade väldigt bra punkter. Var riktigt intressant att lyssna på. Älskar "Can you come up with 30 ways to trot??" xD Klockrent! Btw det kan jag inte ;) haha
Riktig bra video med viktigt budskap <3
Känner mig inspirerad att också skriva om detta ämne nu. ^^ Är det okej om jag länkar till den här videon då? :)

Svar: Klart du får länka till denna video. Ska bli spännande att läsa om vad du tycker ^^
Rose Shadowlee

Kommentera här: