Så mycket som händer

Ja, de har hänt en del runt omkring mig. Jag har sålt möbler, tränat, varit till IKEA, byggt IKEA möbler och en massa annat. Jag är inte klar än heller vilket gör mig trött av bara tanken. Haha! Så jag har inte haft så mycket energi för SSO. Eller de är en lögn. Jag har fokuserat väldigt mycket på mitt Let's play-konto. Jag har spelat in en massa episoder och ska spela in ännu mer för att ha färdigt innan skolan börjar. 
 
I och med detta har det dessutom varit en hel del drama i SSO communityt och jag föredrar att hålla mig borta från sådant. Jag har såklart mina åsikter, men känner inte att situationen kommer bli bättre av att öppna munnen i denna fråga. Ibland är de bättre att vara tyst än att säga något dumt i hettans stund. 
 
Men nästa vecka ska jag försöka komma tillbaka till bloggandet och fixa lite mer bilder som man kan posta. Ha en bra helg!

Kommentera här: