Uhm... ja

Jag är hemskt ledsen för min frånvaro här, men Göteborg var verkligen en riktig energislukare så jag störtade bara i sängen varje gång vi kom upp på rummet. Jag har fått ihop en del material till att göra vloggen, men då kommer mitt nästa problem... skolan. Japp, jag började mitt andra år på högskolan igår och det har varit lika roligt som det är en skäftsmäll. Vi har SJUKT mycket att läsa och uppgifter att göra att jag helt enkelt inte har tid eller någon lust att blogga, speciellt inte när de inte finns så mycket att blogga om för tillfället. Så min aktivitet här kommer vara rätt låg de kommande veckorna,men kommer nog försöka blogga om uppdateringarna såklart och om de händer något spännande. 
 
Bara så ni vet är det så de ligger till just nu. Önskar själv att de inte var såhär, men vad ska man göra. 

Kommentarer:

1 Sigrid Winterdotter:

Aw, pigga på dig!

2 Cecilia Gladefield :

Styrkekramar! <3

Kommentera här: