Årets sista uppdatering

Jag och Frida var ute och leta stjärnor tillsammans
 
En dag senare men bättre det än aldrig. Det var väl inte så förvånande att de inte var en så stor uppdatering och att den innehöll nyårssaker. Det är däremot väldigt roligt att de valde att placera raketerna i Julbyn i år också. De blir lite mer som en högtidsby nu. Den där raketshowen var väl kanske inte vad man förväntade sig. Jag hade väl i alla fall förväntat mig något mer, men det kanske är tanken att man ska hjälpa till med att fira av egna fyrverkerier under den lilla showen för att göra den större. Söt är den i alla fall och värd att se en gång. Dessutom har vi ÄNTLIGEN fått en ärmlösklänning! Det är helt magiskt och den är väldigt söt. Kan tänka mig att 2018 kommer ge oss mer av den sorten. Woho! 
 
Men det roligaste var nog att vi äntligen fick lite stjärnor att leta efter i Mistfall. Hela 6 st går att hitta på olika platser i området var av en är lite klurig. De dröjer nog inte länge innan det finns videos och kartor om hur man ska lösa den. Det finns ytterligare 2 stjärnor som vi än så länge inte kommer kunna ta än. En går att hitta på toppen av en gran med en kråka precis under sig, så antagligen ska man få den fågeln att ta med sig stjärnan ner. De får mig att undra om det kanske inte är meningen att vi ska komma åt stjärnan i sjön, men då förstår jag inte varför det går att hitta de där smulorna eftersom de går att ta sig in i det lilla "stängda" området. Oh well, vi får helt enkelt se om det egentligen var en stjärna som skulle vara oåtkommlig eller inte. 
 
Hästmarknaden har fått sig en liten smart uppdatering också. De är ju trevligt att man kan byta ut utbudet samt att de inte kostar något. Man slipper vänta på att marknaden är på rätt plats om man söker en specifik häst. Denna funktion kanske kommer användas på fler sätt i framtiden. 
 
Det var alltså de som kom igår. Just det, vill ni har de där Dolly Style tröjorna är det bara att skriva in värdekoden; DOLLYSTYLE. Rätt söta tröjor faktiskt och jag kan tänka mig att de finns en del spelare som gillar detta söta band. Det är som vanligt inte okej att vara oförskämd och reta varken spelare för vad de gillar för musik eller säga att Star Stable är löjliga som har sammarbeten med detta band. De följer sin målgrupp och den är faktiskt liknande till just Dolly Styles fans, då är de väl inte konstigt att de gör lite sammarbeten? Alla gillar olika och de är väl bra? 
 
I och med att sista uppdateringen nu har gjorts för 2017 så arbetar jag på min årssammanfattning. De blev en hel del text så jag har valt att dela upp de i två delar. Första delen som är första halvåret kommer ut imorgon!

Kommentera här: