Kan man förvänta sig en trailer på måndag?

Då kom teasern på den nya rasen som ska komma snart. Jag har verkligen svårt att se vad det är för ras i den vinkeln. Det enda man kan se är att huvudet är rätt brett och ändå kort. Benen verkar ha någon form av tunt hovskägg också och hästen har relativt lång man. Färgen är också väldigt speciell. Verkligen svårt att förutse vad det kan vara, men något säger mig ändå att det inte är en Tennessee Walking Horse då huvudet är som det är. Neh, jag är nog mer för att det är någon mer engelsk ras som kommer nästa vecka. Men jag kan ha helt fel!
 
Vad tror ni det är? 

Kommentarer:

1 Renee E:

Har verkligen INGEN aning och kommentarerna på ig är helt olika också! Så vi får se!

2 Daniela Silvergarden :

Vet inte heller vilken ras det kan vara men jag är mer fascinerad över att hästen kliar sig på benet :o

Kommentera här: