Så ledig att jag inte finns

Ja, jag är ju typ "ledig" i och med att jag inte har någon skola. Har lite uppgifter att göra, men de ligger också lite på is just nu för jag orkar verkligen inte. Jag har de senaste dagarna varit hemma, shoppat lite, men mest tagit det lugnt. Det har varit så skönt att inte tänka på spel, blogg och skola vilket nog var välbehövligt. Det har gått 3 dagar sen jag postade här och nu ska de bli lite nya tag. Det är inte många dagar kvar till nyår och jag ska knåpa ihop en årssammanfattning innan dess som jag alltid gör. Som bonus ska jag även göra en liten önskelista på vad man hoppas på nästa år. Jag måste också lägga lite krut på min yotubekanal. Videos börjar sina i banken så måste spela in lite let's play, men tänkte även göra en liten vlog där jag sammanfattar året där också. Så ja, nu har jag lite att göra. Ska försöka lägga hela torsdagen på de här så nu får man väl gå och lägga sig. 
 
Gonatt!

Kommentera här: