Så vackert!

De här var ju inte en enkel match direkt. Jag var faktiskt hemma tidigare än planerat. Woho tänkte jag för då kan jag logga in när servrarna öppnar. Men de tog sin lilla tid det. Förståeligt såklart, men såklart missade jag också deras inlägg när de sa att nu var de öppna. När jag väl såg det började matchen med att försöka ta sig in. Tror jag satt i en timme innan jag ÄNTLIGEN kom in på servern. Då märkte man rätt fort att chatten i princip var död och att ta transport tog sin lilla tid. Men uppdragen gick att göra helt utan problem. Och vilka uppdrag! De var så spännande och allt är så ursnyggt gjort! Vargarna så helt otroliga ut, det finns faktiskt fåglar som flyger i himlen och NPC:erna i Mistfall använder sig av hästar som går att köpa i spelet. Förlåt, men bara det här gjorde mig skadeglad! 
Såhär ser i alla fall kartan ut nu efter uppdateringen. Inte så mycket har hänt förutom att vi kan se den del vi kan röra oss i Mistfall. Inte så stort just nu, men det känns större i spelet. Dessutom ska vi inte glömma att mer av området ska öppnas. Frågan är bara när? Antagligen nästa år. Men jag är väldigt glad över att få ha tillgång till den otroligt vackra, snyggt detaljerade och mysiga by Dundull.
Åh vad det var fint där! Funderar skarpt på att flytta dit, men eftersom servern var så seg idag så orkade jag inte riktigt göra sånna ändringar. Att köpa häst tog sin lilla tid nog. Men husen är vackra, naturen i och utanför byn är enastående och det är så kul med så mycket människor och djur som rör sig. Det känns så levande att man aldrig vill lämna området. Tror det är många som känner som jag faktiskt. De som lyckades ta sig in idag vill säga. 
 
Affärerna innehöll inte allt för mycket än, men de lär fyllas på med tiden. Inget jag direkt ville köpa än även om de innehöll en massa coola ny grejer, så som örhängen. Detta är helt nytt och väldigt roligt! Inget som passade mig, men hoppas på något mer simpelt i framtiden. Det var en ny frisyr i salongen som också var riktigt snygg. Fick känslan av att vilja byta igen, men ska nog vänta lite. Man kan ju se om andra har den och ser hur det ser ut på dem. Sen ska man inte glömma den sjukt snygga nya kavajen som man kan köpa. En riktig dressyrkavaj i vacker brun textur med mycket detaljer. Köpte inte denna heller för jag föredrar svart. Det enda jag faktiskt köpte var den nya Connemaran. De var inte riktigt något än som jag kunde köpa som riktigt passade mig. Köpte ni något? 
Om ni har någon koll på mig så vet ni att jag ALDRIG sover över. Eller okej det har hänt, men då är det för att jag inte kommer ha tid att spela nästa dag. Men imorgon ska jag springa hem från skolan och fortsätta uppdragen. Jag har alltså inte gjort några mer uppdrag än de som var med Raina. Så inga spoilers tack. Men jag har såklart sprungit runt i området och sett mig om. Det är som sagt så mycket att se att de inte är klokt! Kan knappt väntat tills man får möta alla NPC:er och ser fram emot fler uppdateringar i området. 
 
Jag måste verkligen säga att Star Stable har gjort ett riktigt bra jobb med detta område och vet att dem har verkligen kämpat idag med uppdateringen och servrarna. Hoppas allt löser sig till helgen så de får lite ledigt i alla fall och firar att dem har skapat ännu ett fantastiskt område. 
 
I och med den sega servern har jag inte kunnat göra så mycket annat i spelet. Jag hoppas att det lättar upp snart om inte imorgon. 

Kommentera här: