Vilket arbete dem har gjort!

Alltså vilket jobb Star Stable har lagt ner på denna ras. Helt fantastiskt måste jag säga! Självklart gjorde jag en review som ni ser ovan. Det enda är nog att skritten ser lite trasig ut. Det liksom glitchar till i stegen när den går och om det såg lite mer rent ut skulle det nog inte se så farligt ut. Så det hoppas jag väl att dem ska fixa. Men ja, det här är nog en ras man kanske kommer samla på. Alla var sjukt fina, men gråskimmeln är mest i min smak och jag hoppas på att det kommer en vit i framtiden. En brun skulle inte heller sitta fel... Det här är i alla fall Prosecco "Popdrop" som jag kommer presentera imorgon. 
Denna uppdatering innehöll inte bara nya hästar. Det var faktiskt en rätt stor uppdatering egentligen. Vi fick med juluppdrag som var roligt. Spelade även in detta som kommer finnas på min kanal på fredag! Men renarna har fått sig en liten uppdatering. Väldigt roligt att även dem fick sig ett litet lyft och att Star Stable fortsätter med det magiska pulvret funktionen som vi fick se för första gången när vi fick Halloweenuppdrag. Ska nog bunkra upp lite innan det här försvinner eftersom man kommer kunna använda pulvret även efter jul. Dessutom kan man använda detta på vilket häst som helst vilket är nytt. Tidigare gick det bara på starthästen. Mycket trevlig utveckling måste jag säga. 
De har även uppdaterat lite i alternativ-menyn. Nu kan man anpassa sin grafik mycket mer än tidigare. Anti-Alias gör att grafiken får en lite mjukare estestik i spelet. Jag vet inte vad jag tycker om den. Visst skulle jag inte säga nej till att vissa saker ser mjukar ut i grafiken, men när den är på får jag känslan av att jag behöver glasögon för det känns rätt suddigt. Anisotropisk filtrering har jag inte riktigt fått se än eftersom man behöver relogga för att se resultatet. Den ska i alla fall göra att saker på håll ser skarpare ut. Blir spännande att se hur det blir sen när jag loggar in igen. 
Jag blev föresten så lycklig att julgranen har fått byta plats! Där inne är en perfekt plats för den eftersom man kan se den men den är ändå inte ivägen. Mycket mycket trevligt. Tack, Star Stable!
 
Sådär! Det var allt om uppdateringen från idag. Som sagt, var den rätt stor ändå och det är alltid kul när de gör småändringar som granen i stallet. Nu ser jag verkligen fram emot Mistfall. Kan den öppnas nästa vecka måntro? 
 
 
 

Kommentarer:

1 http://ssojuana.blogg.se/:

Jag hoppas så att Mistfall kommer nästa onsdag!❤️

Kommentera här: