Inte en så stor uppdatering

Idag är det alltså uppdatering som gäller och den var klar redan vid lunch. Blev lite förvånad att det gick så fort, men när jag läste nyheterna förstod jag varför. Det som är nytt... eller ja, han är tillbaka är snubben med grisarna. Det nya är att det finns fler grisar att köpa nu. Jag är ju inte överförtjust med djur i väskor och jag tänker inte trycka i en liten bebisgris i väskan. Så för mig var detta rätt ointresant. 
En påminnelse om att Gary Goldtooth stannar en vecka till med de nya urhästarna. Har ni inte köpt någon än så har ni en vecka på er alltså. Det är inte säkert att han har samma hästar när han kommer tillbaks nästa gång. 
Något annat som är lite nytt men som kanske inte kom just idag då det har varit såhär i några dagar. SSE har bytt färg på pilarna som visar vägen på banorna. De är numera gula för att de ska vara lättare att se. Förut var de gröna. Just nu verkar SSE rätt fokuserade på att finslipa lite i spelet. Tänker på att de också ställt upp staketet i backen upp till Nilmers Högland. Inget mig emot. Jag vill VÄLDIGT gärna se bokstäver i alla paddockar till exempel... 
Nu förväntar jag mig att communityt kommer att skrika och klaga över den lilla uppdateringen. Men jag håller tummarna för att vi kommer få en liten sneak peek innan nästa uppdatering.
Nu kör vi en melloreferens; hooold ooonnn!
 

Kommentera här: