Oregon

Namn: Wildwind 
Tilltalsnamn: Oregon
Kön: Hingst
Född: 2010
Ras: Mustang
Lynne: Han är ung men man kan inte tro det med hans lugn. 
 
Oregon har jag fått äran att följa som föl. Hans mamma dog dessvärre efter födseln och de som ägde honom kunde inte hitta en surrogatmamma. Så jag ryckte in och hjälpte dem med att ta hand om honom. Det var riktigt tufft och de första veckorna fick man inte mycket sömn. Men tids nog började han bli starkare och kunde klara sig själv mer och mer. Jag föll för denna lilla kille från första ögonblicket jag såg honom och att se honom växa upp var magiskt. Jag kände mig hedrad när ägarna frågade om jag ville köpa honom innan de satte ut honom på aktion. Såklart sa jag ja. Nu fortsätter jag hans träning och han gör stora framgångar. 

Kommentarer:

1 Melinda WinterForce :

Döper du alla dina mustanger efter stater i USA eller ;D

Svar: Japp! :)
Rose Shadowlee

Kommentera här: