Vackra nya urhästar

Igår var det uppdatering och Gary Goldtooth är tillbaka med tre nya fantastiska Jorvikiska Urhästar. Jag var lite skeptisk på om jag skulle köpa en men denna skönhet kunde jag inte motstå. Jag hade en Frisisk Sporthäst som hette Hades förut, men jag red aldrig honom så han fick flytta till ett nytt hem och så döpte jag denna gigantiska herre till Hades istället. Han är rätt lik Hades i Disneyfilmen Hercules. Den som är brun med vita ben och man/svans är också väldigt lik Links häst i Zelda. Det som är lite roligt är att hans häst också heter Epona. Fun fact!
Annars kom det inget annat till spelet, förutom att spelet hade en dålig dag och bestämde sig för att inte funka för många. Speciellt Air Star hade problem eftersom den är full igen. Men sånt händer och det är lite surt hur folk blir så förbannade. Spelet funkar inte för en dag... gå och gör något annat istället; plugga, städa, läs, se på en serie, eller va med familj och vänner. 
Bild tagen från Star Stable Onlines hemsida.
Det var roligt att SSE höll på med sneak peeks veckan innan uppdateringen. Jag hoppas på mer sånt eftersom det får en mer exalterad inför uppdateringar och spelet över lag. 
 

Kommentera här: