What is this?

Levlade runt vid GÅD stallet när jag noterade att himlen såg lite dimmigt ut längst ut i horisonten och sedan tyckte jag att man ser mer utav ön som är en del av Norra länken. Då kallade jag på Frida för att fråga och hon tycker också att det där ser ju nytt ut. 
Vore ju oerhört spännande om det var Norra Länken som öppnade nästa gång. Undrar om vi får hela det området också eller om det bara är halva som öppnas? 
Neh nu vill jag verkligen ha en intervju med den där Game Directorn! I want to know your plans, SSE!!!!

Kommentarer:

1 AlanisMoonstorm:

oooh Ser ju lite annorlunda ut mot för hur jag minns att det såg ut. Måste försöka gräva fram lite bilder för en jämförelse så jag vet om ni har rätt men det ser ju onekligen så ut.

Svar: Gör gärna det! :D
Rose Shadowlee

Kommentera här: