Dessa tar tid

Huset ovan är jag klar med och den håller på att rendar just nu. Dessa projekt tar sjukt mycket mer tid en let's playen av Star Stable Online. Att bygga huset kan ta någonstans mellan 30 min till 2 h beroende på storleken på huset. Att dekorera kan dock ta dagar för mig då jag lätt tappar intresset så jag löser det med att göra ett rum varje dag. Sedan är det in i Sony Vegas för att redigera ihop videon. Det ska ökas i hastighet, klippa bort tråkiga delar, hitta musik och lägga in det och till sist lägga in bilder i slutet. Men det är inte över där heller. Sen ska det rendas så att det blir en video och det, mina kära vänner, tar flera timmar. Videon för huset ovan är ungefär 25 min lång och den behöver renda i ca 4 h. Det förra huset som hade en ungefärlig 40 minuters video tog ca 6 timmar. Så jag måste planera när jag ska renda för det är rätt tråkigt att inte kunna spela på så många timmar, men samtidigt vill jag eller att någon annan är hemma ifall något skulle hemma. Det är alltid en brandrisk med teknik som jag hoppas ni vet om.
 
Anyway, denna video kommer komma upp imorgon alltså och jag ska försöka att sätta mig ner och spela in mer let's play videor i veckan så jag har några. Hoppas på lite dåligt väder så inte mamma får för sig att vi ska ut på äventyr varje dag bara.
 
Men idag blir det inte så mycket spelande. Min pappa fyller år så vi ska ha middag för honom och jag passade på att dra iväg för träning innan dess. Det gick däremot sådär, men de är bra att jag har spinning imorgon också.
 
Hoppas ni får en mysig söndag! 

Kommentera här: