En brygga mellan de storslagna uppdragen

Igår tror jag att större delen av oss var rätt chockade av att vi fick lite huvuduppdrag. Och med "lite" menar jag verkligen bokstavligen, men det är inget att bli ledsen för eftersom jag tyckte att vi fick rätt mycket information. Utan att spoila för mycket nu kan jag säga att jag var förvånad över dramatiken som nu snurrar runt Justin. Jag hade det aldrig i tankarna att det skulle hända, men när de väl hände kändes det rätt självklart. Blir väldigt spännande att höra om deras beslut om honom. Vi fick dessutom veta om vad som kommer ske i nästa uppdatering av huvuduppdragen! Det kommer bli så spännande och jag hoppas vi inte behöver vänta allt för länge, men det är lika bra att inte hoppas för mycket. Hellre att teamet gör ett ordentligt och bra jobb än att det slänger ut något halvfärdigt. Mer än så kommer jag inte säga om uppdragen faktiskt. 
En tjej med druidkläder har dykt upp i Valedale, bakom Elizabeths hus. Hon har ett limited edition set av druidkläder som vi kan köpa för rätt dyra SC. Som ni ser köpte jag det mesta förutom stövlarna. De var int så fint gjorde och jag tyckte de här skorna passade bättre faktiskt. Men resten var väldigt fint gjort. Jag gillar framför allt hur de gjorde överdelen. De blir bara bättre och bättre på det här.
 
Däremot är jag väl lite tveksam om jag kommer använda detta till uppdrag. Ingen av de andra ha något sådant på sig. De flesta har på sig mer alldagliga kläder och det känns lite skumt om jag kommer där med mina druidkläder. Sticker ut bra ändå med min starthäst, SOM ÄR SUPERFIN, men de andra Soulrider hästarna ser ju rätt annorlunda ut. När ska de egentligen uppdateras? 
 
Men man kan ju använda dessa kläder till annat. Event med klubben då man kanske ska klä ut sig eller om man vill ha lite druidaktiga bilder. Hade varit mysigt om man fick något snyggt set till hästen också. Kanske bara något snyggt träns eftersom jag föredrar att rida barbacka när jag har dessa kläder. Jag vet inte varför, men det liksom känns bäst då. 
 
I alla fall, nästa vecka har det gått 4 veckor sen vi fick fler araber. Kanske vi får nya hästar då? Eller räknar de från när de uppdaterade starthästarna kanske? Vi får vänta och se. 

Kommentarer:

1 Filipa:

Köpte "tröjan" och mössan, de va så fina! Tröjan/klänningen var av en ny modell, och skorna och handskarna hade iaf ny "symbol", det man ser när de är i ryggsäcken eller garderoben. Längtar tills nästa gång vi får huvuduppdrag...❤️

2 Sigrid Winterdotter:

Är fortfarande helt shook över att de bara droppade huvuduppdrag sådär? Dock ska jag vänta ett tag med dem ^^

3 Claire:

Vad heter skorna du har på bilden? :)

Svar: De heter Eponaskor och du kan hitta dem i New Hillcrest ^^
Rose Shadowlee

4 Lovisa Westforest:

Alltså känner lite samma som Sigrid! Men, har bara en sak att påpeka, VARFÖR HETER MAY HELT PLÖTSLIGT MAYA!? Vad hände liksom!?
Och, en till sak, har du sett att det finns ett nytt träns att hämta ut i lt-butiken? :D

Kommentera här: