Får man önska?

Det var längesen, men jag minns att jag skrev ett inlägg om vad jag önskade för kläder i spelet och just en svart väst var högst upp på listan. Och nu är den här och den är SÅ snygg! Då kom jag på att det finns fler plagg som jag idag också önskar kom i fler färger och nedan har jag då några av de plaggen i minatyr bilder. Just dessa är bara överdelar. Har faktiskt ingen önskan om stövlar, handskar, hjämar och byxor. Är rätt nöjd på den fronten. Eller ja, snygga byxor vill man alltid ha, men inte just i fler färger av det vi redan har. 
 
Jag skulle inte säga nej till fler västar som har både långärmat och kortärmat under. I fler färger och bra stats såklart. De där västarna med kortärmat har dåliga stats nämligen och de skulle kunna göras bättre. Den blå pikén är väldigt snygg och jag använder den rätt ofta. Det finns en i röd, men den har absolut inga stats alls så man blir inte så sugen på att använda den. Så en svart, grön, orange och alla möjliga färger vill jag ha tack! Och den där jackan man fick från arkeologin är riktigt snygg som jag också använder flitigt. Skulle den inte också vara snygg i vinrött? 
 
De har lovat att det kommer komma mer utrustning i framtiden och på senaste tiden har det ju varit så snyggt att man smäller av. Jag sitter som en fågelunge med öppen mun. Bara mata mig med snygg, realistisk, utrustning! Men det finns faktiskt några schabrak jag gillar väldigt mycket och skulle också vilja ha i fler färger. 
    
Dessa schabrak är väldigt simpla men åh så snygga. Bara dessa i olika färger skulle göra mig väldigt nöjd. Tänk den vita med svart rand att bara byta plats på färgerna. Ett svart schabrak med vit rand runt om skulle vara så snyggt! Japp, mer färger på dessa skulle vara väldigt trevligt i framtiden. Den svart med röd lite del kanske är lite svår, men kanske bara ändra det röda till någon annan färg; grön, blå eller annat. 
 
Har ni några plagg i spelet som ni skulle vilja fanns i fler färger? 

Kommentarer:

1 Cecilia Gladefield :

Schabrak är jättefina så de håller jag helt med om att önska i fler färger ;) Hm annars önskar jag mig fler ridbyxor med strumpor. Eller kanske t.o.m att man skulle få kunna välja och matcha ridstrumpor separat till ridbyxorna :3

Kommentera här: