Hejdå/Hej Deimos

Idag fick vi fler araber i otroligt vackra färger. Det var väldigt svårt att välja vad jag skulle göra; köpa en ny häst eller köpa en häst som får ersätta en jag redan har. Som ni ser på rubriken blev det de andra valet. Detta är för att det kändes lite dumt att köpa ytterligare en brun arab när jag redan har Dahlia och den vita som var väldigt snygg såg jag blev den populära. Så ja, då blev det den appelkastade. Jag åkte först hem och sålde den gamla Deimos innan jag red till Vingården för att "köpa om" honom igen. 
Jag måste erkänna att den gamla Deimos färg var mycket snyggare än den nya. Den nya är väldigt fin, men den gamla hade en mer dramatisk färg än denna har. Den nya är väldigt mjuk istället, men ja, jag gillar den ändå och är nöjd med mitt val. Lite roligt att båda mina araber har namn som börjar på D. Om ni förväntar er en presentation på Deimos så är det så att jag kommer helt enkelt bara byta bild på Deimos befintliga. Den finns rätt långt ner på listan under kategorin "Mina hästar". 
 
Annars var det en relativt lite uppdatering, men jag kan tänka mig att många är på semester nu och som jag har sagt tidigare så jobbar de antagligen på större uppdateringar. Påminnelse! Midsommaruppdragen finns bara en vecka till vilket betyder att de försvinner nästa vecka på onsdag. Har ni inte gjort dem än så är det bara att kötta på. Men snart borde vi väl få Fort Pinta Strandparty? 
 
Köpte ni en arab? I så fall, vilken? 

Kommentarer:

1 Tilde Sleepyhaven:

Oj då! Då måste jag in på sso och kolla de nya hästarna och göra midsommaruppdragen, varit inaktiv i liksom 3 månader pga fölets bortgång, så antar att det kommit mycket nytt. Förresten, kan du typ ha en bloggvecka då du postar minst 2 inlägg varje dag?

2 Lovisa Westforest:

Jag har inte hunnit kolla in de nya araberna än, men jag är faktiskt lite besviken på att det kom en skimmel som inte är en remake av den gamla... :( Den nya ser väldigt fin ut men jag gillar ändå den gamlas färg bättre! Hoppas hoppas de gör om alla de gamla arab-färgerna, de är så häftiga!

Kommentera här: