Rislyktor? Vad mysigt!

Jag misstänkte att uppdateringen idag skulle vara relativt liten och jag har undrat när Tim Hooper skulle dyka upp igen. Men det var inte bara han som bestämde sig för att göra ett återbesök i år igen, utan Gary Goldtooth är också tillbaka med första flocken av Urhästar som vi kunde köpa när han besökte oss allra första gången. Så har man inte köpt en eller vill ha en annan så ska man passa på nu. 
 
Men det som var nytt idag var Kylie SummerBreeze som vill sälja rislyktor på Fort Pinta strandren, precis bredvid Tim Hooper. Jag red dit och spelade in mitt första möte med henne. Det var rätt kort dock så tänkte spela in lite rislyktor inatt för att få lite mer material till videon. Därför kommer inte videon upp förrän imorgon. Japp, en video på en torsdag är ovanligt, men denna är så kort så känns rätt snålt att ge er en så liten video på en fredag. Ska bli mysigt att se rislyktorna flyga upp mot natthimlen. Jag förstår dock inte riktigt varför vi fick detta, men det är helt klart ett mysigt alternativ istället för fyrverkerier. Jag hoppas på att de kommer finnas på nyår också så man får välja.  
 
Ha en bra onsdag!

Kommentera här: