Säljer hästspel

Igår tog jag mig i kragen och rensade i mina bokhyllor och då rensade jag även bland mina datorspel. På grund utav att min dator är rätt ny och har Windows 10 så är det inte möjligt för mig att spela dessa spel utan att behöva göra väldigt mycket för att få det att fungera. Jag har helt enkelt inte lust eller tid att göra det så därför ska jag försöka sälja mina spel. Jag tänkte att dessa kanske kan vara av intresse för er!
 
My horse and Me: Du tävlar i hoppning, kan ändra färg på din häst och när du vinner så låser du upp olika kläder och utrustning. Observera att den endast är för PC Windows! Denna kan du få för 150kr + frakt!
 
Stallets Hemlighet: Här får du vara med om ett äventyr samtidigt som du får ha din egna häst som du måste ta hand om och träna inför en stor tävling. Denna får du för 200kr + frakt!
 
Barbies Horse Adventures; The Ranch Mystery (PC): Barbies vän kan inte hitta sin häst. Det är upp till Barbie att hitta honom och hon ger sig ut i området för att hitta ledtrådar som man måste vinna genom att lösa olika kluriga spel. Denna kan du få för 150kr +frakt!
 
Är ni intresserade i ett eller alla spel så kan ni maila mig på; [email protected]

Kommentera här: