Se på fasen

Med denna bild tillhör texten som är översatt av mig; Imorgon (10/7-2017) kommer det finnas en speciell tillkännagivande på våran hemsida under nyheter. 
 
Av bilden att tyda verkar det faktiskt som att våra starthästar ska få en uppdatering inom en väldigt snar framtid. På nyheterna kanske vi får ett exakt datum och vi kommer antagligen få mer information om detta. De kanske känner sig tvingade att berätta själva varför de måste göra denna uppdatering då det är rätt tydligt att det finns spelare som står emot detta. Vi får helt enkelt vänta och se. 
 
Men vad kan man se på bilden då? Inte mycket mer än att det inte verkar vara allt för stora ändringar. Jag har en kompis som sa att det enda hon vill är att de mjukar upp hästen lite så den inte ser så fyrkantig ut och ger den nya animationer. Kan det vara så att det är de enda dem har gjort? I så fall hoppas jag att gnället inte blir allt för stort och jag är väldigt nöjd med att de bara gör dem ändringarna. Hästen på bilden ser ju fortfarande ut att vara en starthäst som inte är allt för fancy, men inte heller allt för ful. Den ser väldigt söt ut! Åh vad jag hoppas att vi får en uppdatering av dem redan på onsdag. Frosty kommer se så underbar ut!
 
Vad tycker ni? Hade ni hoppats på större förändringar eller är det perfekt? 

Kommentarer:

1 Rebecca Bluenose:

Jag tycker att starthästen på bilden är väldigt fin. Den har blivit mycket mjukare och är helt perfekt enligt mig.😉 Om det nu är en ny starthäst som kommer så är det ända jag är nyfiken på - hur kommer min starthäst se ut i den formen? Alltså då menar jag med färgen och sånt, men jag har ganska höga förväntningar om dom kommer ha formen som visas på bilden😍 Längtar redan efter imorgon!🌟

2 Frida Silverfield:

I love it! *-* Av bilden att döma en väldigt simpel och stilren förfining av den starthäst vi alla känner till! Tror oavsett att det blir ett lyft så ser framemot att få mer information om detta :D

3 Ann Oaktree:

Jag älskar att de gör om den! Tycker gamla modellen verkligen inte passar in i spelet längre! Så jag är bara överlycklig att den äntligen ska bli en häst som man kommer vilja använda mer! :D

4 Cecilia Gladefield :

Tycker den är jättefin. En modernisering är mycket bättre än en helt ny modell ;) Ser verkligen fram emot att se de i spelet <3

Kommentera här: