Har äntligen tid

Nu när jag har sommarlov och tyvärr inte lyckades hitta ett sommarjobb så har jag en massa tid för SSO. Det är rätt tråkigt att inte jobba som alla andra och få pengar, men samtidigt är det skönt då jag har problem med magen och det verkar inte funka att utesluta laktos. Så vi får se vad blodproven säger sen när jag träffar läkaren nästa gång. 
 
Men ja, jag har tid nu för att bara sitta och levla, tänka på mina sociala medier och vad jag ska lägga upp för något. Det i princip dog när jag plugga för man orkade inte tänka så mycket samt att SSO har inte haft så mycket stora uppdateringar de senaste månaderna. Visserligen tror jag inte att uppdateringarna kommer vara så stora nu under sommarmånaderna, men jag kommer förhoppningsvis bli mer aktiv här på bloggen och min Instagram. De två kanalerna som har fått ta mest stryk av mitt riktiga liv. Jag ska väl försöka vara bättre när hösten och vintern kommer också, men man kan aldrig lova. 
 
Det är så skönt att gå upp på morgonen, fixa frukost och sedan sätta sig vid datorn och bara levla i någon eller några timmar i sin ensamhet med Netflix eller Viaplay på andra skärmen. Det är de bästa jag vet. Vad gör ni medans ni levlar? Kör ni musik eller ser ni på film, kanske levlar med vänner?  

Kommentarer:

1 Lovisa Westforest:

Jag ser på youtube, om IPaden är ledig vill säga då jag endast har en datorskärm :p

2 Melinda Winterforce:

Jag tittar på Haley Rainstorms levlingshäng på youtube, tycker det är underhållande men ibland lyssnar jag bara på musiken till spelet :)

Kommentera här: