Hemlig uppdatering i uppdateringen

Idag fick vi en fortsättning på Madisons äventyr där hon och hennes familj försöker rädda Nightdust. Det innehöll bara en dag, men ärligt så är jag rätt nöjd då de uppdaterar denna uppdragkedja oftare än andra så man behöver inte vänta så länge. Som vanligt kommer jag inte att skriva om det då jag har svårt att inte spoila allt för mycket och vill ni ha mina åsikter så får ni antagligen dem när jag gör uppdragen i min let's play när jag väl kommer dit. 
 
En annan grej vi fick är jackan som jag visar upp på bilden ovan. Detta fick vi för att SSO har nått 10 millioner användare! Helt otroligt tycker jag. Min käre far som läser en del nyheter, speciellt inom finans och annat, är den som ofta hittar artiklar om Star Stable som företag åt mig. Ännu en gång har han hittat en där de pratar just om denna milstolpe samt lite andra vinster som de gjort det senaste året. Den är rätt liten artikeln, men väldigt roligt att läsa om hur bra det går för företaget. Visste ni om att spelet får ungefär 400 000 nya spelare varje månad! Helt sjukt!
Ser ni vad jag ser? Japp! Det här är en väldigt hemlig uppdatering måste jag säga. Man kan numera ta av sig handskarna och hatt/mössa/hjläm genom att bara dra bort dem från karaktärsbladet som utrustningen från en häst. Så awesome! Tycker händerna är lite konstigt stora, som att man satt på ett extra lager av hud på våra egna händer. Men man ska väl inte vara så petig kanske. Hehe... Nu kommer det i alla fall kännas mer roligt att klä sig i mer vardagliga kläder utan att behöva hitta ett par handskar som matchar eller inte drar till sig uppmärksamhet. Jag kommer nog däremot fortfarande ha hatt på mig då jag tycker att de flesta frisyrer är lite fula utan hjälm. Den jag har är inte så snygg, men det får duga. 
 
Det här var en rätt rolig uppdatering i alla fall och jag hoppas på lite nya hästar nästa vecka. Slår vad om fler färger till den uppdaterade araben i spelet eller appen. Hej svejs!

Kommentarer:

1 Cecilia Gladefield :

Åh vad kul med den hemliga uppdateringen. Hade aldrig märkt det själv xD Vad skönt att som du säger slippa matcha handskar längre :DD Yay!

Kommentera här: