Jag flyger!!!

Tidigt, tidigt, tidigt idag sitter jag på ett plan som sen kommer landa på Mallorca. Där ska jag vara i en vecka och bara ta det lugnt. Det ska solas, badas och ätas god mat! Lite tråkigt att jag missar en uppdatering, men kommer nog inte stressa över det när jag ligger vid poolen på onsdag. 
 
Jag har med mig min laptop så jag kommer inte vara helt off från omvärlden, men jag har den med för att kunna offentligöra videos på min YT-kanal så det inte står helt tomt där i en vecka. Men det kommer vara bekvämt att ha den med. Jag har gjort några inlägg som kommer komma upp under veckans gång här som är tidsinställda, så det kommer inte bli tomt här heller.
 
Jag kommer nog vara relativt aktiv på mitt SSO-IG, men jag kommer framförallt vara aktiv på mitt IRL-IG konto. Vill ni följa mig där så heter jag joetherose. 

Kommentarer:

1 Melinda Winterforce:

Ha det så roligt och njut av Mallis ;)

2 Luna Friendstreet:

Ha det så bra på semestern! ^^^

Kommentera här: