Nu kanske jag har mer tid

I torsdags var det min sista dag i skolan och efter det drog några av oss i klassen ut för att fira. Blev inget spelande den dagen, hehe. Dagen där efter, fredag, hade jag ett möte tidigt på morgonen och därefter slutade min mamma på jobbet så vi åkte till centrum och shoppade lite. Inte så mycket spelande den dagen heller. Igår fyllde min mamma år och då var vi på språng nästan hela dagen med att åka till Fotografiska och sedan ut på fancy middag den kvällen. Min mage började krångla vid middagen så kunde inte äta så mycket, vilket såklart gjorde mig rätt nere och inte kände för att spela när jag kom hem.
 
Så ja, jag har haft en del att göra de senaste dagarna. Men idag är det lugnt! Jag ska spela in videos, göra en vlog och senare idag åka och träna. Så väldigt lugnt kanske det inte de är, men jag ska inte iväg någonstans idag i alla fall. 
 
Men annars har jag inte så mycket planerat de kommande veckorna och det gör att jag hoppas att jag har mer tid för bloggen också. Har saknat att skriva här den senaste tiden. Plus, jag har en grej att få ihop som har att göra med ett klubbevent. Ska bli så spännande. 

Kommentarer:

1 Juliette Shadowstar:

Vad lyxigt att ni redan har slutat! Jag måste vara i skolan en vecka till xD

Kommentera här: