Ny hemsida!

Passerade min vanliga flik där jag har Star Stable Onlines hemsida och till min förvåning ser det nu väldigt annorlunda ut. De har gjort om hela hemsidan som ser ut att vara en onepage sida, så trycker man på en flik leds man till den delen som finns på första sidan men om man trycker på t.ex. "Se alla nyheter" så förs man till en sida med alla nyheterna. Om ni förstår vad jag menar? 
 
Det är väldigt snyggt gjort faktiskt och jag tycker verkligen om hur de organiserade nyhetssidan för nu är det enklare att att kolla tillbaka på gamla nyheter. De har även lekt med detaljer så som att när man hovrar med musen på bilder dyker det upp text eller att ett sträck förflyttar sig bland kategorierna i menybaren högst upp. Deras webbutik ser ut som förr dock, men det kanske också förändras i framtiden. 
 
Gå in på hemsidan och kolla för det är verkligen riktigt snyggt!

Kommentarer:

1 Melinda Winterforce:

Ja jag såg det igår! Det ser verkligen trevligt ut och jag har inget emot den nya designen!

2 Claire:

Det har jag också sett, tycker det blev väldigt fint! Men jag hittar inte vart man skickar mail till dem nu? Förut stod det "Kontakta oss" längst ned på sidan men nu står det inte det där.

Svar: Du hittar det på samma ställe, fast nu heter det "Hjälp". Då kommer du till deras Hjälp och Support :)
Rose Shadowlee

3 Delfina:

Den nya hemsidan är väldigt fin, men jag hittar inte längre så bra som jag gjorde :P Det tar väl lite tid att lära sig hur det fungerar igen :)

4 Eva Bunnyland:

Ikr, såg det först idag :o
Jag fattar inte så mycket just nu men man kommer ju lära sig... Förra gången vi fick en ny design (det var ganska länge sen men ändå) fattade jag inte ett skit och kunde inte ens ladda ner spelet ordentligt. Vi kommer ju vänja oss och lära oss ^^
För övrigt har jag inget alls emot detta nya, tycker det var jättefint!

Kommentera här: